Egy kis megelőzés – a rengeteg kezelés helyett

Az egészségünk szempontjából a rövid láncú zsírsavak nem ugyanolyan jótékony hatásúak, mint az EPA és a DHA omega-3 hosszú láncú zsírsavaknak.

Testünk nem képes magától omega-3 zsírsavak előállítására. Az EPA és a DHA bár kis mennyiségben megtalálható a vörös húsban, tojásokban és néhány más ételben, a legjobb forrásnak mégis a halak és a kagylók fogyasztását tekintik. A szervezetnek EPA-ra és DHA-ra van szüksége a növekedéshez és a zökkenőmentes mindennapi működéshez. Ha a táplálkozás során azonban nem biztosítjuk a megfelelő mennyiséget, akkor a növekedés sérülhet és a betegségekkel szembeni ellenálló képességünk is gyengülhet.

Éppen ezért ajánlott omega-3 étrend-kiegészítő beépítése az étrendünkbe, amely biztosítja a szervezet számára szükséges EPA és DHA mennyiséget. Fontos azonban megjegyezni, hogy nem mindegyik omega-3 étrend-kiegészítő egyforma. Figyeljünk a koncentrációra és a tisztaságra! Minél magasabb a koncentráció, annál hatásosabb a készítmény.

Comments are closed.

© 2021 Omega-3 Blog. Minden jog fenntartva.

Fel ↑